Laboratoris de llenguatges
Per assegurar-nos un aprenentatge holístic dels nostres infants i destacar els seus punts forts, complementem el treball per projectes de recerca, d’espais i d’ambients amb els LABORATORIS DE LLENGUATGES on garantim el treball de les emocions i dels diferents llenguatges a partir de la teoria de les Intel·ligències Múltiples (IM) de Gardner.
A l’escola entenem que la intel·ligència és multidimensional, és per aquesta raó que ampliem el camp d’aprenentatge i descoberta incloent els llenguatges amb la seva globalitat, les habilitats, hàbits, actituds i estratègies de les següents intel·ligències: lingüística-verbal, lògica-matemàtica, espacial, musical, corporal cinestèsia, musical, intrapersonal, interpersonal i naturalista. La teoria explica que tots som capaços de conèixer i interaccionar amb el món a partir d’aquestes formes diferents i complementàries d’intel·ligència. I que les tenim totes, en major o menor mesura.
Tenim els següents laboratoris de llenguatges:
- STEAM (en anglès)
- Teatre (com. grans)
- Dansa (com. petits i mitjans)
- Cuina
- Ioga (com. petits)
- Estimulació musical (com. petits)
- Ukelele (com. grans)